RINDU

sudah dua hari mata saya membengkak
tipulah kalau saya bilang tidak menangis
saya benci dengan keadaan begini
saya benci bila saya duduk keseorangan
mulalah saya akan memikirkan perkara itu .

kalau dia tahu bagaimana perasaan saya tika ini ,
hati saya rindu , hati saya nangis , hati saya sayang
semuanya pada dia saja
segala galanya berakhir dengan sebegitu sahaja .

sejak semalam mula episod tidak sihat
dia bilang pergi makan ubat
tapi saya tidak mahu
saya cuma mahu dia
dia lah ubat saya
saya rindu dia sebenarnya , dia tidak tahu .

hati ni terasa lain benar jika kita hilang dengan segala apa apa ,
pergi mana sini pun pasti akan merasakan pelik ,
terasa sesuatu yang entah
terlalu sukar rasanya mahu ungkapkan .

saya tahu saya bukan yang terbaik untuk awak ,
saya mintak maaf dari segi apa pun ,
saya cuba tuk memahami diri awak ,
tapi , hurm .

percayalah , secara benarnya saya sayang sangat dengan awak .
ikhlas .

*saya rindu awak . :'(