Sweet 19teen

Assalamualaikum reader,  for long time i didnt update my blog . Maka selalu juga online aaiiyoo apa macam lah . anyways hows life people ? everything okay kah ? okay lah from today i'll try to jinak2kan diri untuk rajin update blog nie okay. I suppose to update this blog time b'day aku kan sebab entry sweet 19teen. Anyways happy birthday for myself hihihii. Everyday I'll become old and old. My wishes is semoga aku boleh jadi seorang anak yang solehah untuk kedua orang tua aku . Dapat grade dengan sukses untuk DIP aku . Amiin . And then semoga aku lebih menghargai hidup and jadi lebih matang dari yang sebelumnya. InsyaALLAH . Dalam usia aku yang 19tahun nie apa yang sudah aku capai ?

1. Aku ada pengalaman sudah kerja sebagai guru tadika (after spm)
2. Aku sudah ada lesen kereta and boleh bawa kereta 
3. Aku ada kereta sendiri (Myvi)
4. Aku dapat sambung study at semenanjung
5. Aku dapat hidup berdikari sendiri
6. Aku lebih tabah and sabar jalani masalah hidup
7. Aku ada pengalaman kerja as a marketing at kolej aku sendiri. 
8. Aku pandai cari duit sendiri (berniaga)
9. English aku makin improve . 
10. Aku makin pandai buat cookies 

there is more i guess, 
but malas nak pikir dah tangan pon mula malas nak menaip. hihihihi 

 
HAPPY 19teen Sweety :)