Student Election


5 November 2012 bersamaan hari Isnin telah pon di umumkan keputusan student council . Dengan ini aku sebagai diri aku aku sendiri ingin mengucapkan tahniah sebab berani bertanding, alhamdulillah syukur sebab berani . GOOD ! walau apa pon kita hanya merancang Tuhan yang menentukan kan. jadi kita kena redha :)  Aku telah mendapat undian sebanyak 121 undian dari kawankawan semua. syukur alhamdulilah. Anyways THANK YOU to all the voter. Even tidak dapat menang dalam election ini bukan bereti aku nie tiada peminat. Tujuan ikut election ini pon bukan sebab nak lawan siapa banyak peminat or kejar glamour kan. The aim of this election is for ajar kita macam mana berpolitik. tapi sayangnya aku tidak suka politik haha! wateva lah . And to all who those win this election CONGRATULATION yolls . And wish you guys happy working on your jobs and duties . :)